HTML

BoldogBlog

ÖRÖM MINDEN NAPRA ***************************** "Csak az ember képes gyűlölni. De az ember nem arra született, hogy gyűlöljön, hanem arra, hogy szeressen s szeretve legyen... A SZERETET TESZI AZ EMBERT EMBERRÉ"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A TARTALOMBÓL

Friss topikok

  • krepler: Köszönöm, hogy feltetted, nagyon szeretem! (2020.05.28. 18:23) KIPLING: Purun Bagát csodája
  • ifjuver: Szép vers, mintha anyukám mondta volna.:) (2009.09.03. 18:12) HA (néhány tanács...)
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örülök, hogy egyre többen vagytok, egyre többen és többen olvastok. Ugyanakkor a... (2009.01.19. 13:41) Az okos ember sohasem sértődik meg...
  • nomyca: By!nekem is wan egy igaz baratnom akit nagyon szeretek hisz mindig velem van ha szuksegem van ra!!... (2008.12.08. 20:57) AZ IGAZI BARÁT
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örömeml tölt el, hogy az oldal egyre népszerűbb, látogatottsága folyamatosan nő.... (2008.11.09. 11:33) HUMOR: Számla a tehénről...
  • Lovas Éva: Köszönöm! :o) Szerintem is nagyon elgondolkodtató téma ez. A te blogod címe is izgalmasan hangzik.... (2008.10.08. 11:57) A világon mindenki plagizál
  • Szatmári Magdolna: Kedves Éva, nagyon tetszenek a képek, és a hozzá választott írások is.. Szeretettel üdvözöllek, Ma... (2008.08.21. 16:59) Gondold meg...
  • Magdolna Tabányi: gyönyörü képek láthatók (2008.07.01. 21:17) JÓÉJT!!!

Egy levél a sok közül: Nekem miért nem sikerül???

2009.01.14. 16:48 Lovas Éva

Szinte naponta érkeznek a levelek, amikben megismerek emberi sorsokat, boldogtalan életeket. Nézzük, miért is sikerül egyeseknek kijönni a gödörből, és miért nem sikerül másoknak?


Drága Csillám:!
(Egy levél egy nagyon kedves olvasómtól)

Nagyon örültem a legutóbb küldött "Szeretetről" c. klippnek és a zenének, tényleg nagyon kisimúlt a lelkem, annak hallgatása közben.
De nekem valahogy a jó érzés, az aktivitás a végleges felemelkedés nem megy. Lehet, hogy fáradt vagyok?

Talán a házat el kellenne adni, mert ez nekem nagy, de ebben az átkozott válsogos gazdasági helyzetben?? Nem adnak érte pénzt annyit. Csak magánbeszélgetéseket folytatok magammal és nem járok sehova. Elindulok én , de az ajtóban visszafordulok.

A pszichiáter meg elalszik miközben az un. pszichoterápia zajlik én meg nézek, hogy kinek is beszélek? Persze a gyógyszert meg emeli. Lassan alig bírom bevenni, és úgy érzem, hogy inkább lehúz, mint gyógyít.

Édes Csillám, tudom, hogy sok dolgod van, Családod van , ne haragudj, hogy most rádzúdítottam a nyavalygásaim.
De Te különleges helyet foglalsz el a szívemben, megmutattad a világnak, hogy igenis lehet, hogy igenis kitűnő, alkotó, sikeres Ember lettél.

De mondd: nekem miért nem megy, miért lettem ilyen semmilyen?? (sír)

Köszönöm, hogy elolvastad, a Jó Isten segítsen és áldjon meg Téged! Örülök, hogy vagy:)

Ezer puszi és köszönet, tisztelettel és üdvözlettel: Lujzika
(a nevet szándékosam megváltoztattam)


Hát ilyenkor mit is javasolhat az ember? Egyetlenegy dolgot!

Minden depresszió, értéktelenség érzés okának közös eredője, hogy
nem rendelkezünk JÖVŐKÉP-pel.
JÖVŐKÉP NÉLKÜL a gondolataink állandóan ellenünk dolgoznak. Állandóan csak az jár a fejünkben, mi miért nem működik, mi a probléma? Vagy ami még ennél is rosszabb, hogy a problémánkra nincs megoldás.

Bizony, két urat egyszerre nem lehet szolgálni. Nem lehet egyszerre a megoldásra, a célokra és a problémákra fókuszálni!

A depresszió egyedüli ellenszere, hogyha a hiánygondolkodásról áttérünk a bőséggondolkodásra.

Másképpen fogalmazva, nem azon gondolkodunk, hogy van egy nagy házunk, amit nem bírunk fizetni, de még sem adjuk el, hanem azon, hogy van egy nagy házunk, amit jó pénzért eladunk, hogy egy kisebb lakást fenn tudjunk az árából tartani, és még maradjon is az árából, vagy! Olyan jövedelemre teszünk szert, amiből fenn tudjuk tartani a nagy házat és még meg is tudunk élni.

Ám ha azon töprengünk, milyen rossz nekünk, mert van egy nagy házunk... Ettől előbb-utóbb valóban beteggé fogjuk szenvedni magunkat.

Ilyenkor jusson eszünkbe az a nagyon tanulságos mondat, amit én az egyik Bagolyvár könyvből ismerek:

"Panaszkodtam, hogy nincs cipőm, amíg észre nem vettem, hogy másnak nincs lába."


Ez a fotó a
http://www.cosmopolitan.hu/dl/files/pictures2/original/514/5/5170.jpg oldalról származik.

http://www.5rol6ra.hu



Kassai Csilla rovata (kassaicsilla.virtus.hu)

 

Szólj hozzá!

Címkék: depresszió isten láb levél cipő tanulság jövőkép kassai bőséggondolkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaseva.blog.hu/api/trackback/id/tr32877680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása