HTML

BoldogBlog

ÖRÖM MINDEN NAPRA ***************************** "Csak az ember képes gyűlölni. De az ember nem arra született, hogy gyűlöljön, hanem arra, hogy szeressen s szeretve legyen... A SZERETET TESZI AZ EMBERT EMBERRÉ"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A TARTALOMBÓL

Friss topikok

  • krepler: Köszönöm, hogy feltetted, nagyon szeretem! (2020.05.28. 18:23) KIPLING: Purun Bagát csodája
  • ifjuver: Szép vers, mintha anyukám mondta volna.:) (2009.09.03. 18:12) HA (néhány tanács...)
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örülök, hogy egyre többen vagytok, egyre többen és többen olvastok. Ugyanakkor a... (2009.01.19. 13:41) Az okos ember sohasem sértődik meg...
  • nomyca: By!nekem is wan egy igaz baratnom akit nagyon szeretek hisz mindig velem van ha szuksegem van ra!!... (2008.12.08. 20:57) AZ IGAZI BARÁT
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örömeml tölt el, hogy az oldal egyre népszerűbb, látogatottsága folyamatosan nő.... (2008.11.09. 11:33) HUMOR: Számla a tehénről...
  • Lovas Éva: Köszönöm! :o) Szerintem is nagyon elgondolkodtató téma ez. A te blogod címe is izgalmasan hangzik.... (2008.10.08. 11:57) A világon mindenki plagizál
  • Szatmári Magdolna: Kedves Éva, nagyon tetszenek a képek, és a hozzá választott írások is.. Szeretettel üdvözöllek, Ma... (2008.08.21. 16:59) Gondold meg...
  • Magdolna Tabányi: gyönyörü képek láthatók (2008.07.01. 21:17) JÓÉJT!!!

A hajnalról - egyszer mindenkinek eljön a hajnal az életében!

2008.05.20. 19:52 Lovas Éva

Bár este végig szakadt az eső, reggelre eloszlottak a felhők és teljes szépségében lehetett gyönyörködni Napfelkeltében.Ugyanis az élet megállíthatatlan!Előbb-utóbb fel kell ébrednünk, akárhogy is!

Mindenkinek az életében jöhetnek nehéz pillanatok, és mindenki életében vannak olyan szituációk, amikor alapos mérlegelés után meg kell hozni egy nehéz döntést, amit aztán lépésről-lépésre végre is kell hajtani.

Tegnap egy nagyon szomorú férfival találkoztam. Teljesen össze volt omolva. Alkoholproblémája már évek óta tart, de nem ez volt az igazán szörnyű az életében, hanem az, hogy a felesége a két gyermekével már nem tudta tovább tolerálni a viselkedését és egy évvel ezelőtt szétváltak útjaik.

Ám még ez sem volt elég, egy héttel ezelőtt a férfi ittasan a volán mögé ült, és két gyermekével a háta mögött, akiket láthatásra elvitt magával, karambolozott.

Csodával határos módon, bár az autó összetört, senkinek sem lett baja!

Láttam már kétségbe esett arcokat, de ez most túltett mindegyiken. Nem tudta feldolgozni a történteket és nem látott kiutat az eddig a gödör aljára vezető életéből. Kétségbeesve mesélte, hogy szülei mindig majomszeretettel nevelték, mindent megkapott, amire csak szüksége volt, de tele volt ez a nevelés féltéssel: -Jaj, nehogy bajod essen! Jól viselkedjél! Fogadj szót! Csak ötösöket hozhatsz haza, stb.stb.
A követelmények, hogy mindenben nem 100 hanem 1000 %-os elvárásokkal állt szemben, és mindig éreztették vele, hogy gyenge és erőtlen, de ők, az erős szülők mellette állnak, idevezetett!

Egész életében szorongott, bűntudata volt olyankor is, amikor semmit sem követett el és félt egész eddigi életén keresztül!

Már többször említettem, akik maguk alatt vannak vagy önbizalomhiánnyal küszködnek,mindig kiderül, hogy bizonyos önmagukról alkotott vírusmondatok vannak az elméjükben.

Ennek a férfinak az volt: "Nehogy beteg legyek! Mi lesz, ha nem állom meg a helyem az életben?

Mint a történtek bizonyítják, a program tökéletesen működött! Amitől félünk, abban bizosak lehetünk, hogy megvalósul az életünkben! Minden program, bármilyen benyomás is ér bennünket! És az érzelmekkel vonzunk. A Szeretettel és a félelemmel.

Csak néztem ezt a kétségbeesett, fiatal, jóképű embert, és amit ő még nem tudott, azt én már láttam benne! Láttam az erős, jó modorú, határozott embert! Tudtam, hogy mivel nincsenek véletlenek, az sem véletlen, hogy nem történt személyi sérülés az autóban.

Az előadáson egy általam nagyon tisztelt doktornő, akinek fogalma sem volt arról, min is megy keresztül a mellette ülő fiatalember, hirtelen el kezdett mesélni egy esetről, amikor a saját fia karambolozott.- "Rögtön azt kérdeztem tőle, de TE rendben vagy? Mikor azt válaszolta igen, de az autó totálkáros lett, csak annyit mondtam neki! AZ EMBER ÉLET PÓTOLHATATLAN! AUTÓT VEHETÜNK MÉG SZÁZAT IS!

Bazsalyogtam az orrom alatt, hiszen a gondviselés hamarabb válaszolt a fiatalembernek, mintahogy azt én megtehettem volna!

Ott volt a válasz a problémájára, mielőtt megkérdezhette volna!

Kapott egy hatalmas figelmeztetést:
"Ember, ácsi! Tovább ez így nem mehet! Kapd össze magad! Sokkal több van benned, mint amit valaha is gondoltál! Építsd fel magad, hiszen van két lányod, akik sokkal többet érdemelnek Tőled, mint amit eddig elvakult gyengeségedben nyújottál nekik!

Amikor összeállítottuk az új énideál szoftvert, láttam rajta, hogy mennyire nem tudja elhinni,hogy ez működni fog. Ám azt is láttam, nagyon elszánt és mindent el fog követni, hogy egyszer és mindenkorra letegye a poharat és talpra álljon!

Emilé Coué azt mondja:
"Ha az akarat és a képzelet szembe kerül egymással, mindig a képzelet győz!"

Akarattal nem lehet leszokni, de önszuggesztióval, képzelőerővel IGEN!

Mikor mondtam neki, hogy én már most látom benne azt az értékes embert, akivé válni fog, hogyha komolyan veszi a 21 napot és dolgozik magán, elsírta magát.

Ez a férfi hatalmas hibát követett el! Ám valamennyien elkövetünk hol kisebb, hol nagyobb baklövéseket, olykor csodával határos módon megússzuk a nagyobb katasztrófákat!

A lelkiismeret komolyan munkálkodik benne. Akkora bűnt követett el, amit sosem gondolt volna saját magáról! Imádott gyermekeit halálos veszélybe sodorta meggondolatlanságból, felelőtlenségből az ital miatt.

"Ám elesni emberi dolog, fekve maradni ördögi, felkelni ISTENI!

Senki sem bűntelen és mindenki követ el hibákat! Pusztán egy kérdés van csupán! Meddig dagonyázunk az önsajnálatban, az önpusztító érzelmekben és mikor döntünk úgy: Ennek vége! Ez nem ÉN vagyok! Addig dolgozok magamon, amíg egészséges, normális emberré nem válok!
Magam is nagymestere voltam az önsajnálatnak és még csak észre sem vettem, hogy szenvedéseim forrása kizárólag saját magam voltam!

A férfivel pillanatnyilag nem áll szóba a volt neje és a gyermekek is el vannak tiltva tőle. Ő maga sem csodálkozik rajta. Megérdemelte!

Könnyes szemekkel tűzte ki új szoftvermondatát: " Tökéleseten egészséges vagyok testileg, lelkileg, szellemileg! Feladataimat könnyedén, lazán megoldom. Nem ismerek lehetetlent! A gyermekeimnek követhető minta vagyok az életében!"

Aludhatunk téli álmot, de amint a Nap is felkel minden áldott reggel az égen, előbb-utóbb nekünk, magunknak is fel kell ébrednünk, mert egy biztos!

A világon senkinek sem fontos, hogy mi magunk hogyan érezzük magunkat a saját bőrünkben, kizárólag csak nekünk fontos! Mindannyian a saját Univerzumunk messiásai vagyunk, senki sem tud helyettünk élni, senki sem tudja helyettünk a saját utunkat bejárni.

Ám nincsen lehetetlen, csak tehetetlen! Ez a férfi kapott még egy lehetőséget, hogy felébredjen és rendbehozza az életét!

A többi kizárólag csak rajta múlik! Én bízom benne és nagyon szurkolok neki!Ha nekem sikerült, akkor bárkinek, bármikor sikerülhet! A siker kizárólag a módszer gyakorlati alkalmazásától függ! Kizárólag attól, hogy beépítjük-e mindennapjainkba a megerősítő mondatok használatát, vagy csak várjuk a csodát és közben hibáztatunk boldog-boldogtalant sanyarú sorsunkért és a minket ért igazságtalanságokért!
Merthogy:
" Elesni emberi dolog, fekve maradni ördögi, felkelni ISTENI!



Alkoholproblémák esetén a Kék Kereszt Iszákos Mentő Missziót feltétlenül ajánlott felkeresni!
http://www.kekkereszt.org/

www.5rol6ra.hu


Kassai Csilla

Szólj hozzá!

Címkék: hiba nap alkohol isten saját lélek boldogság szív szellem szem nehéz baj probléma csoda emberi könnyek felkelni elesni feldolgozni

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaseva.blog.hu/api/trackback/id/tr91479284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása