HTML

BoldogBlog

ÖRÖM MINDEN NAPRA ***************************** "Csak az ember képes gyűlölni. De az ember nem arra született, hogy gyűlöljön, hanem arra, hogy szeressen s szeretve legyen... A SZERETET TESZI AZ EMBERT EMBERRÉ"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A TARTALOMBÓL

Friss topikok

  • krepler: Köszönöm, hogy feltetted, nagyon szeretem! (2020.05.28. 18:23) KIPLING: Purun Bagát csodája
  • ifjuver: Szép vers, mintha anyukám mondta volna.:) (2009.09.03. 18:12) HA (néhány tanács...)
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örülök, hogy egyre többen vagytok, egyre többen és többen olvastok. Ugyanakkor a... (2009.01.19. 13:41) Az okos ember sohasem sértődik meg...
  • nomyca: By!nekem is wan egy igaz baratnom akit nagyon szeretek hisz mindig velem van ha szuksegem van ra!!... (2008.12.08. 20:57) AZ IGAZI BARÁT
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örömeml tölt el, hogy az oldal egyre népszerűbb, látogatottsága folyamatosan nő.... (2008.11.09. 11:33) HUMOR: Számla a tehénről...
  • Lovas Éva: Köszönöm! :o) Szerintem is nagyon elgondolkodtató téma ez. A te blogod címe is izgalmasan hangzik.... (2008.10.08. 11:57) A világon mindenki plagizál
  • Szatmári Magdolna: Kedves Éva, nagyon tetszenek a képek, és a hozzá választott írások is.. Szeretettel üdvözöllek, Ma... (2008.08.21. 16:59) Gondold meg...
  • Magdolna Tabányi: gyönyörü képek láthatók (2008.07.01. 21:17) JÓÉJT!!!

Mit jelent nekem ez a két szó: Mosolyogj Magyarország :)

2008.06.18. 07:37 Lovas Éva

2008.02.14

Ma hivatalosan is megalakul Mosolyogj Mozgalom! A fiatal alapítók tudatosan tűzték ki a mai napra, Valentin napra megalakulásuk dátumát. Mit jelent nekem ez a két szó: Mosolyogj Magyarország :)

Már szeptember elején leírtam Nektek, ( http://www.thesecret.hu/node/578 ) hogy hogyan kaptam meg ezt a „választ” egy indiai asszony gyönyörű mosolya láttán, mikor az a vágy kerített hatalmába, hogy én EZT AKAROM, mindennap ilyet akarok látni, mikor megyek az utcán, utazom a bkv-n, vagy egyáltalán otthon, a munkahelyemen és bárhol ahol vagyok. Arra gondoltam, hogyha naponta látok egy ilyen mosolyt, akkor megéri ezért bármilyen áldozatot hozni, de mivel elég telhetetlen vagyok :)), így már csak az a vágyam, hogy az egész drága Csodaországom mosolyogjon.
Mi mindannyian, akik ennek az oldalnak a részesei vagyunk, tudjuk, hogy a mosoly nagyon nagy úr, hegyeket mozdít meg, érzelmeket indít el, jókedvre derít, szeret :)
Hiszen mikor bemegyünk egy üzletbe, hivatalba, és ránkmosolyognak, megszűnik a félelem, a tartás valamitől, hanem boldogság érzet tölt el, hiszen akkor biztosak leszünk magunkban, hogy mindent el tudunk intézni. Saját tapasztalat, hogy nem egy, hanem több tucat ügyfelem kimondta hangosan, hogy azért választott engem, mint szolgáltatót, mert mosolygok rá, és ezt nagyon ritkán kapja meg máshol.
Ha otthon vagy a munkahelyeden mosolyognak rád, akkor biztonságban érzed magad. Jobb kedvvel állsz neki a barkácsolásnak, a takarításnak vagy ha éppen leltárt kell csinálni, akkor azt is jobb kedvvel teszed, hiszen a mosoly feltölt :)
Mivel a vonzás törvénye alapján nem kapunk meg a kérdésre minden választ egyszerre, hogy pl. ezt hogyan tudom megvalósítani, az első lépcsőfok az volt, hogy kaptam fentről egy ötletet, hogy csináljunk kitűzőt és azt osztogassuk. De azt ÉRZÉSSEL osztogassuk. Ez egy mágikus tárgy, amit ha tulajdonosa feltesz, akkor nyíltan felvállalja hogy ő pozitívan gondolkodik és elfogadja magát, és ezt tudatja a nagyvilággal azzal hogy mosolyog és erre szeretne választ is kapni egy másik mosolyból. Én nem osztogatom fűnek-fának, csak azoknak adtam, akik a szemükkel, lelkükkel kérték. Így is nagyon sokat adtam ajándékba.
És ez itt a kulcsszó: AJÁNDÉK.
Azok kapják, akik megérdemlik, vagy azonosulni tudnak ezzel az elképzeléssel. Az ajándékot az emberek megbecsülik, dédelgetik, szeretgetik. Ha csak úgy ráerőltetjük az emberekre, akkor elveszti értékét, és valamelyik alsó fiókban végzi.
Viszont ha kitűzi, akkor vállalja, hogy közénk tartozik, vállalja önmagát, vállalja hogy tud adni magából másoknak.
Én az első lépcsőre felálltam, most már Ti következtek :))))


A következő kérdésem az volt, hogy ezt hogyan tudjuk terjeszteni. A válasz Ercsike és Secret Admin Ölelkezős projektje volt, ahol mi akik ezt megcsináltuk, megtapasztaltuk, hogy a szeretetnek óriási ereje van. Mi adtunk szeretetett, és olyan energiákat kaptunk vissza, hogy én utána három napig csak repkedtem és mindenkinek a blogjába össze-vissza beirkáltam :)
Annyira fel voltam töltődve, és ezt otthon, az üzletben, az utcán mindenhol észrevették. Emlékeztek drága székesfehérvári secrettársaim, mikor a Csitáry kútnál az első találkozásunkkor, beszélgetés közben odajött egy idegen férfi és megérintett, és azt mondta, hogy „ezt soha se hagyja abba hölgyem”. Én tudtam hogy erről van szó, hogy annyi energia és szeretet van bennem, hogy ez biztos kisugároz belőlem.
Ezt szeretném, ha Ti és az én szeretett országom minden lelke ismerné és átélné nap mint nap.
Aztán erre a kérdésre még Csillair volt a másik válasz. Hiszen Drága Csillánk olyan emberekhez viszi ezt az eszmét, akiknek igenis nagyon nagy szüksége van az odafigyelésre, és akik most kezdik csak megtalálni önmagukat. Drága Csillám ezt csodálatosan csinálod, köszönöm és hálás vagyok Neked, hogy ezt a mi Mosolyprojektünket ennyire a szíveddel, lelkeddel végzed.


A következő kérdésem az Univerzumhoz az volt, és hogyan tovább hiszen el kell juttatni a TITKOT mindenkihez. Az első válasz drága Deni-nk volt, aki már régen megálmodta a BÉKEKARAVÁN-t. Ezzel a világméretű projekttel elvisszük a hírt az egész világnak, hogy mi másképp gondoljuk, mint ami a tévében, rádióban, utcán!!!! van. Ezzel megindítjuk minden országban a Teremtő Lélektársakat, hogy lehet ezt másképp gondolni. Köszönöm neked DENI :)
A következő válasz megint Csillair, Drága Csillánk volt, aki a tréningjeivel járja az országot megkeresve olyan lélektársunkat, akik fogékonyak a titokra.
A harmadik válasz az volt, mikor Panka segítséget kért a kis Petra életéért. (
http://www.thesecret.hu/node/864 ) Akkor olyan érzések kerítettek hatalmába, amit még soha nem éltem át. Hiszen ezek a kis angyalok, kik lejöttek közénk védtelenek ebben az eldurvult világban. Meg kell védenünk őket, és mivel ők még ismerik a titkot, meg is kell tanítanunk őket hogy ne felejtsék el. Ekkor jött a válasz, hogy FOGADJUNK ÖRÖKBE minden kis újszülöttet. Arra gondoltam, hogy minden korházba, szülőotthonba eljuttatjuk magunkat azzal, hogy hivatalosan, mint Mosolygó Magyarország lakói jelképesen örökbe fogadjuk a kis lelkeket. Ezt oklevéllel, egy nagyon édes macival, és egy ismertetővel. Ezt olyan ismertetővel, ahol drága Teremtő Lélektársaim - Álomkereső, Secret Admin, Deni, Csillagvirág, Csillánk, Fóka, Alfajáró és még sorolhatnám azokat a Testvéreimet, akik írásaikkal, gondolataikkal segítik, építik lelkünket - megfogalmazzák azt, hogy mi a célunk, ezzel finoman beépülve minden háztartásba. A gyerekek tudják a TITKOT, és ha meg tudják tartani, akkor a szüleiket is meg tudják tanítani rá. Az ismertetővel a kíváncsiságot szeretném elindítani, hogy mi kik és miért vagyunk.
Aztán mikor Steve-vel beszélgettünk erről, előjött a fantasztikus ötletével, hogy tanítsuk a TITKOT a pedagógusokon keresztül. Hiszen mint fent is írtam, a kis angyalok még akkor tudják a titkot, csak meg is kell hogy maradjon.
És aztán jönnek-jönnek-jönnek folyamatosan a válaszok :)))))) ÁLTALATOK :))))))
Köszönöm hogy meghallgattatok és kérlek Benneteket, hogy segítsetek nekem ebben a nagy projektben.


Szerető öleléssel: Örökös Boldogság


És megvalósult Álmunk álma a Mosolyogj Magyarország videó:
http://www.thesecret.hu/mosolyvideo
nézzétek szeretettel :)


Boldog-békés-gazdag Magyarországot :)
Mosolyogj Magyarország :)



BOLDOG VALENTIN NAPOT MAGYARORSZÁG!



WWW.5ROL6RA.HU




Kassai Csilla

Szólj hozzá!

Címkék: love boldogság szív mosoly valentin titok barát felicita kassai secret szeretete friend ötrőlhatra cuore magaryország öllelés

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaseva.blog.hu/api/trackback/id/tr78526588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása