HTML

BoldogBlog

ÖRÖM MINDEN NAPRA ***************************** "Csak az ember képes gyűlölni. De az ember nem arra született, hogy gyűlöljön, hanem arra, hogy szeressen s szeretve legyen... A SZERETET TESZI AZ EMBERT EMBERRÉ"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A TARTALOMBÓL

Friss topikok

  • krepler: Köszönöm, hogy feltetted, nagyon szeretem! (2020.05.28. 18:23) KIPLING: Purun Bagát csodája
  • ifjuver: Szép vers, mintha anyukám mondta volna.:) (2009.09.03. 18:12) HA (néhány tanács...)
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örülök, hogy egyre többen vagytok, egyre többen és többen olvastok. Ugyanakkor a... (2009.01.19. 13:41) Az okos ember sohasem sértődik meg...
  • nomyca: By!nekem is wan egy igaz baratnom akit nagyon szeretek hisz mindig velem van ha szuksegem van ra!!... (2008.12.08. 20:57) AZ IGAZI BARÁT
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örömeml tölt el, hogy az oldal egyre népszerűbb, látogatottsága folyamatosan nő.... (2008.11.09. 11:33) HUMOR: Számla a tehénről...
  • Lovas Éva: Köszönöm! :o) Szerintem is nagyon elgondolkodtató téma ez. A te blogod címe is izgalmasan hangzik.... (2008.10.08. 11:57) A világon mindenki plagizál
  • Szatmári Magdolna: Kedves Éva, nagyon tetszenek a képek, és a hozzá választott írások is.. Szeretettel üdvözöllek, Ma... (2008.08.21. 16:59) Gondold meg...
  • Magdolna Tabányi: gyönyörü képek láthatók (2008.07.01. 21:17) JÓÉJT!!!

HUMOR: Válogatott viccek :o)

2009.01.24. 02:03 Lovas Éva

 Voltam jósnőnél, hogy megkérdezzem milyen lesz a 2009-es év.
 Azt mondta ne aggódjak, nem lesz gáz...:)),((:

 
 

Két barát beszélget:

- Te, képzeld, én azt álmodtam, hogy úttörő vagyok!

- Én meg azt, hogy két nővel vagyok!

- De szemét vagy! Miért nem hívtál át???

- Én hívtalak, de anyád azt mondta, hogy Csillebércen vagy.



Mi a baj a női gépkocsivezetőkkel?

- Az, hogy ha jobbra jeleznek, nem biztos, hogy balra fognak fordulni.



- Nem vagyok teljesen biztos - mondja az orvos a betegnek - csak

feltételezem panaszainak az okát. Valószínűleg az alkohol a hibás.

A páciens megértően elvigyorodik.

- Semmi baj, dokikám. Ez velem is előfordul. Majd eljövök újra, ha

józan lesz.



Nagymama a kis unokájához:

- Kisfiam, én nem értem ezeket a mai zenéket!

- De nagymama, ez a porszívó!



Egy részeg dülöngél hazafelé a körúton. A Rákóczi téren megszólítja

egy néger örömlány:

- Hello szépfiú, nem akarsz hazakísérni?

- Mi... mi... mit csináljak én Afrikában?



Nagydarab kamionos betér a fogadóba. Látja, hogy egy vézna ürge ül a

sarokban, előtte egy pohár sör. Odamegy, felkapja a poharat, és

kiissza. Az ürge sírva fakad. A kamionos megsajnálja:

- Ugyan már csak vicceltem, kérek helyette másikat. Miért sír?

- Már hogyne sírnék, amikor ma semmi nem jön össze.. Reggel nem

csörgött az órám, elaludtam, ezért elkéstem a munkahelyről. A

főnököm észrevette, abban a pillanatban kirúgott. Indulnék haza,

nincs meg az autóm, ellopták. Hazamentem taxival, hát a legjobb

barátomat az ágyban találom a feleségemmel. Erre lejövök ide a

csehóba, kérek egy sört, belerakok egy csomó arzént. Erre maga jön

és kiissza..



Csajszi odalép a szőke eladóhoz:

- Nem baj, ha felpróbálom azt a ruhát a kirakatban?

- Nem, de van próbafülkénk is.!



A dülöngélő részeg nekimegy egy asszonynak, aki hatalmas pofont

lekever neki.

- Már haza is értem? - csodálkozik a részeg.



Két cápa panaszkodik egymásnak:

- Tegnap megettem a strandon egy dagadt nőt, de annyira hájas volt,

hogy elrontottam a gyomrom.

- Én egy szőke bombázót faltam fel, de annak meg olyan üres volt a

feje, hogy már egy hete nem tudok lemerülni.



A skót bemegy a doktorhoz, és azt mondja:

- Doktor úr szálka ment a nyelvembe.

- Na de az, hogy történhetett?

- Hát az úgy kezdődött, hogy kiborult a whiskym a padlóra. ..



Egy idős házaspár istentiszteleten vesz részt. Úgy a felénél az

asszony odahajol a férjéhez és így szól:

- Az imént egy csendeset szellentettem; mit gondolsz, mit tegyek?

A férj válasza:

- Cseréld ki az elemet a hallókészülékedben!



Egy idős úrnak éveken át komoly hallási nehézségei voltak. Végül

orvoshoz fordult, és az ellátta őt egy hallókészülékkel, amelynek

segítségével ismét 100%-osan hallott. Egy hónap múlva az úr

visszament az orvoshoz, aki megvizsgálta és így szólt:

- Tökéletes a hallása. A családja boldog lehet, hogy maga megint hall.

- Oh, még nem mondtam meg nekik. Csak üldögélek és figyelem, mit

beszélnek. Már háromszor változtattam meg a végrendeletemet...



Rámenős utcai virágárus csalogatja a vevőt:

- Uram vegyen egy szép rózsacsokrot, lepje meg vele a feleségét!

- Kösz, de nincs feleségem.

- Akkor vegyen a barátnőjének!

- Barátnőm sincs!

- Akkor vegyen egy csokrot magának és ünnepelje meg, hogy milyen

szerencsés.
 


 
 

Pozitív gondolkodás  . . .  

 

Elbocsátások: Legalább hétköznap is tudunk találkozni a haverokkal. Több idő lesz a családra is.  
Éhezés: Legalább ledobunk egy pár felesleges kilót. 
 


Nem lesz új autód: Legalább járhatunk veterán autó találkozókra.
Nem lesz lakásod: Megint összejön a nagy család nagyszülők, szülök, gyerekek.
Nem lesz új ruha: Retro a divat. 
 

 

Nem telik gyógyszerre: A legtöbb gyógyszernek úgyis több a káros mellékhatása, mint amennyi a gyógyhatása.

Nem tudod kifizetni a fűtést: Nem baj, mert az úgyis csak szennyezné a környezetet.

Nem tudod kifizetni a villanyszámlát: Nem baj, mert úgyis kevés gyerek született az utóbbi években. A sötétség talán segít egy kicsit.

Nem tudod kifizetni a vízszámlát: Nem baj, mert úgyis túl sok szennyvíz keletkezik.  

 

Bezárják az iskolákat: Legalább a diákok nem verik meg a tanárokat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vicc humor kocsma poén részeg szőke barát bombázó nevet

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaseva.blog.hu/api/trackback/id/tr14898858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása