HTML

BoldogBlog

ÖRÖM MINDEN NAPRA ***************************** "Csak az ember képes gyűlölni. De az ember nem arra született, hogy gyűlöljön, hanem arra, hogy szeressen s szeretve legyen... A SZERETET TESZI AZ EMBERT EMBERRÉ"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A TARTALOMBÓL

Friss topikok

  • krepler: Köszönöm, hogy feltetted, nagyon szeretem! (2020.05.28. 18:23) KIPLING: Purun Bagát csodája
  • ifjuver: Szép vers, mintha anyukám mondta volna.:) (2009.09.03. 18:12) HA (néhány tanács...)
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örülök, hogy egyre többen vagytok, egyre többen és többen olvastok. Ugyanakkor a... (2009.01.19. 13:41) Az okos ember sohasem sértődik meg...
  • nomyca: By!nekem is wan egy igaz baratnom akit nagyon szeretek hisz mindig velem van ha szuksegem van ra!!... (2008.12.08. 20:57) AZ IGAZI BARÁT
  • Lovas Éva: Kedves Látogatók! Örömeml tölt el, hogy az oldal egyre népszerűbb, látogatottsága folyamatosan nő.... (2008.11.09. 11:33) HUMOR: Számla a tehénről...
  • Lovas Éva: Köszönöm! :o) Szerintem is nagyon elgondolkodtató téma ez. A te blogod címe is izgalmasan hangzik.... (2008.10.08. 11:57) A világon mindenki plagizál
  • Szatmári Magdolna: Kedves Éva, nagyon tetszenek a képek, és a hozzá választott írások is.. Szeretettel üdvözöllek, Ma... (2008.08.21. 16:59) Gondold meg...
  • Magdolna Tabányi: gyönyörü képek láthatók (2008.07.01. 21:17) JÓÉJT!!!

Mindennapi boldogság 1.- A lilásfekete kincs

2009.08.14. 22:19 Lovas Éva

Csoda. Kicsi vagy nagy, bearanyozza a napunk, tán hetünk is. Persze, ha meglátjuk!

Köszönet Tomasek Györgyinek! Ha ő nincs, ez a boldogság sincs!

A kert számtalan öröm forrása, energiát adó, erőt tápláló. Aggódni is kell persze, miatta, elég sokat. Például, azon, vajon, megmarad-e a frissen ültetett növény? Így voltam én a szederrel is, melyre régen vágytam, vártam. A piacokon aranyárban kínált gyümölcs valóban étékes: roppant egészséges. Van számos fajtája, többségük megfizetteti a szüretelővel gyümölcséért  a vámot: erős tüskéivel alaposan összedöfködi, mire  a munka végére ér. De, van bratáságos, több méteres indákat hozó, mindenütt tüskétlen változat. Mint, pl Györgyi barátnőmé, amely, ráadásul, még hatalmas szemeket is produkál!
Nagy volt hát az öröm, amikor tavasszal - eléggé későn már-, megkaptam a kért egy-két - lévén kevés a hely, - és Györgyit ismerve, naná, hogy három hajtást. Aggódva ültettem, locsoltam őket. Ismerőseim  vigasztaltak,   tényleg későn lett ülteteve, hirtelen jött a nagy meleg, majd ősszel pótlom, ami tönkrement.(Nem csak szeder jött a szállítmánynal, de az ő megmaradásuk tűnt a legkényesebb kérdésnek) Sajnos, a  levélkék fonnyadtak a sarjakon, nem nyújtottak valami derűs látványt. Azért locsoltam, locsoltam, és locsoltam... egy-két levél zöld maradt!  Eltelt még egy kis idő, és hajtani is kezdtek az ágacskák, már csak a a legnagyobb növényért kellett aggódni, amelyiken egyetlen levélke árválkodott. Azután ez is, és alatta az ág, sárgulni kezdett. Én meg, persze, egyből elzöldültem. De. nem adtam fel! Utolsó reményként, felére visszavágtam. És, láss csodát! Elkezdett hajtani! Öröm ez, szép  dolog, de hol a csoda, a boldogság?
Hát, íme. Ez a kép, melyet a napokban készítettem a tavasszal ültetett, kinyiffanni látszó  növénykéről, tán választ ad:


Lovas Éva rovata (lovaseva.virtus.hu)
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs zöld egészség lovas öröm boldogság virág energia erő szeder kert növény termés éva

A bejegyzés trackback címe:

https://lovaseva.blog.hu/api/trackback/id/tr731310232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása